mandag 12. mars 2012

Oppgåve C)
Utseende
Personlegheit
Interessar
Briller
Rolig tilverelse
Aksjar
Joggebukse
Sanksjonsfull
Counter Strike
Avslappa
Morosam
Hotel Cæsar

Hissig
Macroøkonomi







Situasjonar:
-          Fleire sanksjonar har han utført på meg, i form av vennskapelege slag mot min skulder.
-          Gründercampen med han var ein spesiell oppleving. Han satt og så på Hotel Cæsar på sin Tv2 Sumo-konto
Kvar dag går han inn i klasserommet, nokon gonger seinare enn andre. Som oftast er han nokon minutt for sein, men det gjer ikkje noko, for han er ein praktkar av dei sjeldne. Inn kjem han med sin svarte joggebukse og blå boblejakke. Brillene sitt litt skeivt på, men det ser heilt greitt ut, for det er jo han! Han ser heilt avslappa ut. Eg går bort til han og spør han korleis det går med aksjane. Dei aksjane hans bestemmer humøret hans, så om dei ikkje går heilt bra så er ikkje humøret heilt på topp. Men som regel er aksjane heilt på topp, og da er jo humøret like så.  Eg synes det er artig å pirke litt borti han, for då får eg litt liv i ham. Elles er han altfor avslappa. Men han liker ikkje at eg gjer slik, så da må det sanksjoneras. Det gjer ikkje så mykje, for eg veit at energinivået hans høgnar litt. Da orkar han litt meir. Og da er han klar for ein ny skuledag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar